środa, 11 czerwca 2014

Kolejny blog- otwarcie!

Cześć kochani! W ogóle ktoś tutaj jest?
Chciałam  was tylko powiadomić, że powstał kolejny blog, ale tym razem z moim własnym opowiadaniem, nie FF czy coś (choć na nie też mam pomysł, ale nie wiem czy sens jest znowu pisać). Serdecznie was na niego zapraszam: Kliknij!
Mam nadzieję, że tak jak inne przypadnie wam do gustu i będziecie wpadać. Blog ,,Córka Aniołów'' nadal będzie funkcjonował, bo chcę dokończyć tą historię, jednak nie chciałam czekać także z tym pomysłem. 
Zapraszam na bloga i pozdrawiam was!

2 komentarze:

  1. Witaj!Nominuję cię do Liebster Award!Więcej niedługo u mnie na blogu:http://historiaberk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Twój blog jest niesamowity. Trochę szkoda,że go nie wciąż nie prowadzisz.
    Nigdy nie zapomnę twojego bloga. Był świetny i oryginalny. Ten pomysł o wojnie z demonami, które mają uczucia i marzą o życiu w spokoju- cudowny. Naj bardzej podobała mi się Clary jako demonica...
    Ale jeśli wpadasz tu czasem to odwiedź mojego bloga, powodzenia!
    http://miastoanielskiejmilosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Lepiej tego nie rób!tluczone_szklo.ogg

Obserwatorzy