sobota, 4 stycznia 2014

Ja tu nadal jestem!

Nigdy bym nie pomyślała, że będzie aż tyle wyświetleń na żadnym moim blogu. Po prostu byłam w szoku, kiedy zobaczyłam ilość wyświetleń i myślałam, że się rozpłaczę ze szczęścia. Mamy aż 34,635 wyświetleń!! Tyle to nie było nawet, kiedy historia trwała dalej. Po prostu jestem tak szczęśliwa, brak słów. Piszę ten post i chodź wiem, że historia się zakończyła to i tak wam za wszystko dziękuję.
A jeżeli chcecie poznać dalsze losy naszych bohaterów, a raczej ich dzieci, serdecznie zapraszam!

5 komentarzy:

  1. No, dziewczyno, dobry wynik. Piszesz bardzo płynnie i ja sama jestem w połowie czytania twojego blogspota, więc nie dziwię się, że tyle ludzi to czytało. To wspaniała historia, naprawdę dobrze wykombinowałaś tą alternatywę.
    Tylko jedna rzecz: czy tylko mi nie wyświetla się połowa notek w spisie treści? Czytam z tableta i nie wiem, może on coś przedziamdział... .
    Pozdro
    ~~Lou Leen

    OdpowiedzUsuń
  2. Z góry przepraszam, ale to niestety nie błąd. Kiedy kończyłam tego bloga, nikt nie komentował czy coś, więc nie uzupełniałam spisu. Jak coś to wstawię wyszukiwarkę i przez nią będziesz znajdywać. I naprawdę dzięki za pochwałę, wiele to dla mnie znaczy. Mam nadzieję, że na drugim blogu osiągnę to samo, chodź dopiero jestem na półmetku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://clary-jonatan-da.blogspot.com/ serdecznie zapraszam na mojego bloga, podobnie jak ty przedstawiam inną historię Darów Anioła,

    z góry przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję cię do Liebster Blog Awards więcej informacji tutaj annabethchase080901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, kocham Dary anioła, A twój blog jest świetny :D Zapraszam do mnie :) http://strazniczka22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Lepiej tego nie rób!tluczone_szklo.ogg

Obserwatorzy