piątek, 25 stycznia 2013

Liebster Award po raz kolejny!

Jak w tytule: znowu zostałam nominowana, tym razem przez Dominikaaaxx. Bardzo dziękuję.
Nie będę już pisać, o co chodzi, bo i tak już wiecie...Albo dobra. Jakby co: osoba nominowana odpowiada na pytania, zadane przeze mnie i nominuje kolejne 11 blogów i zadaje własne pytania. W skrócie.

O to i moje odpowiedzi na pytania:
1. Ile w życiu prowadziłaś blogów?
Trochę ich było. Z pięć, mniej więcej.
2. Ile masz lat?
A nie powiem :D
3. Czytałaś lub oglądałaś Sagę Zmierzch?
Przeczytałam całą sagę, a oglądałam dwie pierwsze części i połowę trzeciej.
4. Która część sagi najbardziej ci się spodobała?
Hm... pierwsza.
5. W jakim kolorze są ściany twojego pokoju?
Ciemnopomarańczowy. Nie lubię jaskrawych kolorów.
6. W jakim filmie chciałabyś występować i w którą rolę się wcielić? Saga Zmierzch, Pamiętniki Wampirów, Miasto Kości, Szeptem.
Trudna decyzja, ale myślę, że chciałabym występować w Szeptem, zagrałabym Norę.
7. Ile książek przeczytałaś od grudnia?
Hm... chyba z 10 albo 15.
8. Jakiego koloru są twoje oczy?
Zielono-szare.
9. Wampir, wilkołak czy czarownica?
Czarownica.
10. Wolałabyś latać czy znikać?
Latać, nie musiałabym wstawać wcześnie do szkoły :D
11. Wolisz Emmetta czy Jaspera?
Emmetta. Ta postać mnie rozwala.

A o to i moje pytania dla was:
1. Czytałaś Miasto kości?
2. Jaki jest twój ulubiony serial telewizyjny?
3. Lubisz drużynę siatkarską: Skrę Bełchatów?
4. Lubisz matematykę?
5. Jakiego koloru są twoje włosy?
6. Twój ulubiony kolor?
7. Jaka jest twoja ulubiona postać z jakiejkolwiek książki?
8. Jaki gatunek książek lubisz najbardziej?
9. Co wolisz: piłka nożna czy ręczna?
10. Lubisz horrory? 
11. Psy czy koty?
   
Nie miałam zbytnio czasu na układanie pytań. Ogółem, do nowego rozdziału: niestety, trochę czasu raczej będziecie musieli czekać. Dowalili mi testy z najtrudniejszych przedmiotów, a teraz muszę się bardzo dobrze uczyć. Drugi semestr. Postaram się napisać rozdział jak najszybciej, ale niczego nie obiecuję.

Ale okej. O to i blogi, które nominowałam:
damon-roz-pamietniki-wampirow.blogspot.com
zycie-astorii-malfoy.blogspot.com
fanfik-hobbit.blogspot.com
my-world-lol.blogspot.com
32litery-swiatksiazki.blogspot.com
liv-solterra.blogspot.com
brytaniawielka.blogspot.com
dusza-ognia.blogspot.com
jasmine-staradusza1.blogspot.com
luuvmy.blogspot.com


Nie wiedziałam, jakiego jeszcze wziąć bloga. Wiem, ma być jedenaście, ale nie miałam już kogo wziąć za bardzo :D.
Do następnej notki! 







9 komentarzy:

  1. to masz klopot :) Zostałas nominowana do liebster award . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. You will observe a place for prospective customers ask themselves when finding out approximately Volume Pills is "Why should I Opt this mathematical product over a twelve other penis elaboration products?"

    Review my page ... web page

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Medical Xpress Reversing the image of the sedentary game player, a new study.
    If you want a long lean celebrity body why not take advice from
    their partner if he thought they were fat. Remember, late night snacking diminishes by 75% and you Enhancement Product by going vegan.

    My homepage :: www.secretenhancers.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Lepiej tego nie rób!tluczone_szklo.ogg

Obserwatorzy