niedziela, 6 stycznia 2013

Liebster Award!


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Dziękuję za nominację od Ja Rasmuska! Nie myślałam, że zostanę nominowana. Bardzo dziękuję :*
Odpowiedzi na pytania:
1. Gdybyś mógł/mogła w życiu coś zmienić, co by to było i dlaczego?
Zmieniłabym to, że przejmowałam się tym, co mówią o mnie inni. Jak każdemu w tym przypadku, zatruwało to życie i zmieniłabym to i nie przejmowała się tym, co myślą o mnie inni.
2. Kolory, które kochasz i dlaczego?
Granat, błękit, fiolet. Dlatego, bo nie lubię jaskrawych kolorów, a poza tym niebieski i błękit kojarzą mi się ze spokojem i przypominają mi góry, a lubię chodzić w góry. Wolę to niż jeżdżenie nad jezioro. 
3. Wyobraź sobie, że jestem wróżką ubraną w słodką różową sukieneczkę (co się nigdy nie zdarzy) i mogę spełnić jedno marzenie. Co byś wybrał/wybrała?
Hm..., dużo tego. Ale myślę, że wybrałabym bycie pisarką.
4. Czego się najbardziej boisz?
Tego, co myślą o mnie inni, niestety.
5. Czy ktoś z rodziny wie, że piszesz?
Tak.
6. Kiedy masz natchnienie?
Jak czytam książki, od razu mam w głowie nowy pomysł, albo czerpię z sytuacji z mojego otoczenia. Przykładowo ze szkoły. 
7. Jakie jest Twoje motto życiowe?
Brnąć do celu, choćby wyśmiewali twoje marzenia.
8. Jeśli mogłabyś spotkać (nie będę okrutna i dam) dwie osoby ze swojego opowiadania, to kto to by był i dlaczego?
Jace'a- bo jest choć jest arogancki, ukrywa swoją troskę o to, co dla niego najważniejsze i Vennis-taką koleżankę mieć, to byłoby coś. A poza tym Vennis jest takim odzwierciedleniem charakteru, który chciałabym mieć- wyluzowaną dziewczyną, z ciętą ripostą i nie przejmującą się tym, co mówią inni.
9. Jakie są Twoje ulubiony zespoły i gatunki muzyczne?
Zespoły: Paramore, Linkin Park i Muse. Ulubione gatunki muzyczne: pop/rock, rock alternatywny, muzyka klubowa
10. Jakie są Twoje ulubione filmy i książki?
Filmy: ,, Dziewczyna z marzeniami'' i ,, Igrzyska Śmierci''. A książki: seria ,, Szeptem'' Beccy Fitzpatrick, seria ,, Dary anioła'' Cassandry Clare.
11. Kogo sławnego chciałbyś/chciałabyś spotkać, gdzie i jakie zadać mu pytania?
Chciałabym spotkać Beccę Fitzpatrick, w moim mieście i chciałabym zadać pytanie, jak napisać taką świetną serię, jak seria ,, Szeptem'', z której bohaterami najbardziej się związałam.
Pytania:
1. Skąd się wziął pomysł na twojego bloga?
2. Gdybym była tajemniczą wróżką i mogła spełnić jedno twoje życzenie, jakie by to było?
3. Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyczny?
4. Jakie są twoje ulubione książki?
5. Czy ktoś z twojej szkoły wie, o twoim blogu?
6. Kim zamierzasz zostać w przyszłości?
7. Jaki jest twój ulubiony sport?
8. Czy chcesz przez swojego bloga przekazać coś ważnego?
9. Łatwo się poddajesz, gdy coś ci nie wyjdzie?
10. Największe marzenie?
11. Gdybyś mógł/mogła coś w sobie zmienić jedną rzecz( czy w charakterze czy w wyglądzie) to co byś zmienił/a?  

Blogi, które nominowałam:



12 komentarzy:

  1. Jej ! c: Nie spodziewałam się ;d Ale czy nie dałoby się zmienić na Gosiaa ;* ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, ale nie bawię się w takie rzeczy. Wybacz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację ;) Nie wiem czy będę miała czas dokończyć zabawę w to, ale może. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pytania odpowiem, ale z nominacjami się wstrzymam (na razie.)

      Usuń
  4. O.O Kolejna wspólna rzecz! Też kocham "Szeptem" i rock alternatywny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, widać, że ci się powodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pojawił się rozdział trzeci. Zapraszam na http://corka-severusa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog !
    Przeczytałam dosłownie wszystko <3
    Zapraszam do siebie :)
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedź pojawiła się pod adresem: http://hogwart-memories.blogspot.com/2013/01/liebster-award-oraz-maa-niespodzianka.html Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. odpowiedzi pod adresem http://co-u-jojka.blogspot.com/2013/01/odcinek-3.html :)

    OdpowiedzUsuń

Lepiej tego nie rób!tluczone_szklo.ogg

Obserwatorzy